ענבל גפן

פיתוח אפליקציות אייפון

מיחזרתי – מקום ראשון ביישומון הירוק ביותר בתחרות האפליקציות של תל אביב

השארת תגובה

* שימו לב – בעקבות שינויים האפליקציה איננה פעילה יותר *

אז למי שעוד לא שמע – מיחזרתי זכתה במקום ראשון בתחרות האפליקציות של תל אביב (היישומון הירוק ביותר).

למי שעוד לא מכיר את מיחזרתי…. הנה כמה מילים על האפליקציה.
כנראה שזה קצת צפוי, אבל מיחזרתי היא אפליקציה שמטרתה לעודד מיחזור.
כאשר נכנסים לאפליקציה ניתן לראות את הפחים הקרובים ביותר אלינו ,בטווח של 500 מ'.
כאשר נבחר פח מסויים, נוכל לראות את מיקומו במפה ואת מיקומנו.
עד כאן, אפליקציית מיחזור רגילה.
כאשר אנחנו קרובים מספיק לפח , בערך 50 מ' מהפח אנחנו יכולים ללחוץ על כפתור מיחזרתי.
כדי להמשיך עלינו להתחבר לפייסבוק, כיוון שלאפליקציה הזו פן חברתי נרחב.
הייחוד של האפליקציה הוא בקשר החברתי בין הממחזרים השונים באותו איזור.
נניח שאני עכשיו ממחזרת בפח כלשהו.
אני יכולה להשאיר מתנה למי שיבוא למחזר בפח הזה אחרי.
לאחר שהשארתי מתנה, אני מקבלת את המתנה שהשאיר הממחזר הקודם בפח הזה.
ככה, ככל שאני ממחזרת יותר, אני אוספת יותר מתנות וירטואליות ויכולה לראות מי ממחזר בפח הזה.
פן ה"מציצנות" שמאפשרת האפליקציה, אמור להיות אטרקטיבי לקהל היעד שלי – שהוא במיוחד צעירים.
בתור ממחזרת קבועה, אני רואה שהרבה מבוגרים ממחזרים, והייתי שמחה לעודד מודעות גבוהה יותר בקרב צעירים.
אם אני צעיר/צעירה שמחפש בת/בן זוג, אני ודאי אשמח אם יהיו לנו ערכים משותפים – למשל מיחזור.
בנוסף, לפעמים סתם מעניין אותנו להסתכל על אנשים שונים בפייסבוק. מעניין לדעת מי האנשים שגרים בסביבתנו וממחזרים. או סתם מי מיחזר בפח הרנדומלי שאליו הגענו במקרה.
החלק החשוב ביותר באפליקציה הוא שיתוף המיחזור שלך, כדי שכל החברים ידעו!
צעירים ידועים בשאיפתם להיות דומים, וברגע שכמה חברים משתפים שהם ממחזרים, יש סיכוי גבוה שיגרמו לחבר נוסף למחזר.
בעולם הצרכני שאנו חיים בו היום, רצוי שהדור הבא ימצא עניין במיחזור.
לא בכל בית ממחזרים ולא כולם מודעים לחשיבות של הנושא.
בדרך זו, אני מקווה ליצור עניין סביב מיחזור בכדי ליצור דור חדש של ממחזרים.

מקווה שתהנו למחזר ולשחק באפליקציה! אם יש לכם רעיונות ועצות לשיפורים – אשמח לשמוע בתגובות או בעמוד הפייסבוק של האפליקציה.

על התחרות ומיחזרתי בעיתונות:
http://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3600924,00.html
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4371808,00.html

http://www.haaretz.co.il/captain/software/1.2003931

photo-9

מחבר: Inbal Geffen

iOS developer, designer, entrepreneur.

להשאיר תגובה

